” A CSODA BENNED VAN, CSAK LÁTNOD KELL! “

A buddhista nevem Oyun (dharma tanító, parapszichológus és író) vagyok. Eddig több nevet használtam, ami meghatározó életciklus volt, de mindegyik kedves nekem. Az írásaimban és tanításaimban az emberi tudat mélyebb rétegeit vizsgálom és a spirituális ébredéshez vezető utat, annak előzményeit, ami kihat a személyes életünkre. Munkám során a buddhizmus tanításait és a parapszichológiát ötvözöm tovább, melyben holisztikus megközelítést nyújtok mindazoknak, akik spirituális útjukat keresik, vagy lelki támogatásra van szükségük. Azt gondolom itt minden összefügg: a tér és az idő, az ember és a bogár. A nap, a hold és a csillagok, hiszen minden az EGYből van.

ENNEK KÖSZÖNHETŐEN VAN A LÁTVÁNY ÉS AZ ÉRZÉKELÉS…

Sokszor voltam halálközeli élményben és vártam az elmúlást. Négyszer néztem szembe a rákkal, és kemoterápia kezelést kaptam, de örömmel jelentem; tünetmentes vagyok.

IGEN, ISTEN RÉSZE AZ ÉLETEMNEK!

Foglalkoztat: a természettudomány, metafizika, lélek és a szellem útja… Írásaimban az egyéni, illetve a csoport karmával foglalkozom.

A populáció azért érdekel, mert összefügg a tudománnyal és szerteágazó… A lelki – szellemi kötődések ok – okozat szintjén hasonlóak, mint a világegyetem, mert sejtszinten is működik…

A buddhizmus része ennek a világnak és kedveli a tisztánlátást. Nincs olyan, hogy megoldatlan kérdés, mert mindenre van megoldás!

NE FELEDD: A VÁLTOZÁS IDŐVEL KIHAT RÁNK…!

ONLINE vagyok elérhető!

Hogy miben vagyok más, ami Neked segítség lehet? Nemcsak mondom a dolgokat, de tapasztalom is. Hogy mi segített lábra állni? A tudatosság! Minden, ami körülvesz abban segít, hogy megértsd a saját utad. Ez egy önképzés, önismereti út, melynek része a szellemi háttér… Mindezt összegyűjtöttem és leírtam, most KIADÓT KERESEK!

“A néhai mesterem emlékére:”

Namkai Norbu Rinpocse – Melong 63 írásából

Mindannyiunknak két szeme van. Nemcsak a szemünk, hanem minden érzékszervünk is kifelé néz. De Miért? Tárgyakkal való érintkezésért. De amikor megvan ez a kapcsolatunk, eltereljük a figyelmünket. Ha igazán jó gyakorlók vagyunk, nem feltétlenül vagyunk elterelve, és élvezhetjük a látomásokat, hangokat stb. Általában dualista látásunk van, ez a két szemünk funkciója. De a szemünk soha nem fordul befelé, mindig kifelé néz, ítélkezik és elemez. Tizennyolc éves koromban ismertem meg dzogcsen tanáromat, Csangcsub Dordzsét. Előtte egy iskolán tanultam kilenc éves koromtól tizenöt éves koromig. Meg voltam győződve arról, hogy az iskolák nézőpontja valami hasonló ahhoz, amit ott tanultam. Valaki feltett néhány kérdést néhány Gelugpa tanár szavaival kapcsolatban, és én írtam egy választ. Valójában még mindig megvan az írásos válaszom. Amikor ezt írtam, meg voltam győződve arról, hogy ez a nézőpont a tökéletes. De amikor találkoztam tanárommal, Csangcsub Dordzsével, végre megértettem , hogy ez nem nézőpont… A tanárom azt mondta nekem: “Ha valóban tudást akarsz szerezni a dzogcsen tanításról, meg kell figyelned magadban a nézőpontot. ” Az alapelv nem az, hogy ítélkezel, gondolkodsz és elemzéseket készítesz különböző iskolákról vagy hagyományokról. Ha ilyen módon végez elemzéseket, soha nem fogsz befejezni. De ha megfigyeled magad, felfedezheted valódi természetedet. Ebben az esetben idézhetjük a híres dzogcsen kifejezést: „Csig se kun drol”, ami azt jelenti, hogy amikor felfedezünk egyet, mindent felfedezünk. A tanárom egy nagyon fontos példát mondott erre, amire nagyon jól emlékszem. Nem tanulod meg a nézőpontot, mintha szemüveget használnál. Annak ellenére, hogy a szemüveg nagyon erős lehet, mégis kifelé nézel magadból. Lehet, hogy ha nagyon apró dolgok vannak, akkor jobban láthatod őket a szemüveg használatával, de ez még mindig dualista látásmód. Szemüveg helyett tükröt kell használni. Ha tükörbe nézel, láthatod az arcodat. Ez egy példa. Ha megfigyeled magad, akkor rájössz, milyen állapotban vagy. Amikor figyelembe vesszük állapotunkat, nem ugrunk valami magas szintre, és azonnal elkezdünk beszélni az elme természetéről. Általában az emberek azt mondják az elme természetéről: ” Ó, ez fantasztikus, nagyon mély tanítás! “. De ez csak a mi szempontunk, mert nem tudjuk, mi az elme természete. Mielőtt megtudhatnánk, mi az elme természete, sokkal jobb, ha megpróbálunk egy kicsit megérteni az elmét. Ha van némi tudásunk vagy megértésünk az elméről, akkor tehetünk valamit az elme természetének felfedezése érdekében.“

„ SOHA NE VESZÍTSD EL AZ ÁLMAIDAT! “

*

*

*b

Kérlek, egyeztess időpontot egyéni és csoportos meditációra, előadásokra itt: